niedziela, 30 grudnia 2012

Święta, święta i na dietę xd


Joł, joł ; ] Jak wam minęły święta ? :D Mnie bardzo zaskoczyły, ale pozytywnie ^^ Byłam pierwszy raz u rodziny w Gdyni na święta i byłam wręcz przekonana że będzie chujowo a tu zupełnie inaczej xd Wigilia była poprostu zajebista xD Moja krejzi ciocia Ewa dostała elektrycznego papierosa, żeby mogła sobie palić ile chce i nie drażnić tym wszystkich wokół :D Wujo Irek za to dostał Nervomix >.< Ale stwierdził że to nie jemu jest potrzebny tylko Ewce :D A żeby dostać prezent trzeba było zaśpiewać kolęde. #oh good why ??!!
Na szczęścia ja tego uniknęłam hyhyhyhy :D Ja dostałam 2 perfumy, 80 zł, bluze, kolczyki, bluzke Barcelony <3 i słodyczeeeeeeee *__* Moj bracia dostali gre na PS3 - Fife 13 i potem graliśmy w nią przez kolejne 5 dni xd Odkryłam, że mój młodszy brat cioteczny jest "no life'em" co mnie aż tak bardzo nie zdziwiło. Potrafi też być bardzo agresywny jak na 9-latka o.O . Trzeciego dnia świąt byliśmy na Pogórzu u mojego chrzestnego. Prawie dostałam zawału przez ich kota xd Mój brat nauczył się układać kostke rubika w minute. Tak fajnie szybko to robi *__* A tak wgl. to święta, święta ... i na dietę ;c Ale to po sylwestrze ^^ A Sylwestra spędzam z Anetą i Julką. Czuje że będzie fajnie z tymi moimi debilami <333 :D Wam też życze udanego sylwestra i żeby rok 2013 był lepszy od 2012 ; *** Bye ; *


Uhuhuhuhuhuhuhuhu *__*






Aaaaaaaaaajć ;3 ♥♥♥♥♥♥



czwartek, 20 grudnia 2012

Plusy I Minusy .

Elo ; ] Jak tam u was  ? Bo u mnie nie za dobrze. Są plusy i minusy, ale chyba więcej jest minusów. Pozytywem jest to że być może pojadę do Grecji, chociaż nie jestem pewna na 100 % ale i tak się cieszę ^^ I właśnie co do wyjazdu - rodzice postawili warunek że jeśli nie wezmę się za naukę i nie będę miała świadectwa z czerwonym paskiem to nie pojadę do Grecji .__. A tak po za tym będę miała szlaban na spotykanie się z kupmelami i zabranego laptopa Poprostu chamstwo -,- Jedyne wyjście - zacząć się uczyć ;__; Jak po myśle o tym to normalnie krew mnie zalewa . Ostatnio zauważyłam że powiększyło się grono osób, którym chciałabym przybić piątkę ... w twarz ... młotkiem. Cóż live is brutal, trzeba jakoś radzić sobie z różnymi pierdolniętymi ludźmi. A i tak wgl. pozdrawiam wszystkich fałszywych przyjaciół; ) No to teraz zmiana tematu. Kto czeka na koniec świata a kto na 24 grudnia ? ; D Ja tam chce już święta bo jade do rodzinki do Gdynii ^^ To są takie krejzole, że ja pierdole >.< Ciekawe jakie te święta będą ; > Zobaczymy, tymczasem bye ; * xoxo





Tak na okoliczności : D



sobota, 27 października 2012

Takie tam :D



Siema, siema ! Omg, ale długo nie pisałam ;o No to trzeba uzupełnić te 3 miesiące ;] A więc ... nowa szkoła. Moja klasa jest  pozytywnie jebnięta xd Nie ma co się dziwić 18 chłopaków i tylko 6 dziewczyn. Totalny chaos ... ale przynajmniej jest wesoło . ^^ Wychowawczyni nawet jest spoko. Wystarczy, że rzucimy słowo "wycieczka" i już jedziemy :D 20 października było ślubowanie pierwszych klas ... i otrzęsiny xd Masakra, zadania były okrutne. Byłam cała mokra -,- Drugie i trzecie klasy miały niezłą bekę z nas, ale w końcu sami też przez to przechodzili . W tym roku z naszej szkoły jest organizowany wyjazd do Grecji <3 Jestem na liście rezerwowej i modlę się tylko żeby zwolniły się jakieś miejsca. :) Od dawna mi się marzy wycieczka za granice i mam nadzieje że wreszcie pojadę. ^^ To by było na tyle, do następnego. Ciao ; )



Jakoś tak ostatnio mam faze na to ; ) *__*





czwartek, 2 sierpnia 2012

People


Hey = D  Sorry że tak długo nie pisałam, postaram się nadrobić to wszystko xD  Jak tam wam mijają wakacje ? Bo mi jak narazie dobrze, mogłoby być lepiej, ale cóż ;d Dzisiaj byłam z moimi krejzolami na wycieczce rowerowej ; D Wieczorem wzięliśmy deskorolke i poszliśmy wsio. ^^ Potem wchodziliśmy na belki słomy i się turlaliśmy na nich . - zawsze spoko xDDD No i tak zakończył się nasz dzień  ; D Niedługo jadę nad morze więc następny post może będzie 18 sierpnia ; ) Tymczasem baaay ; *





   

Tak jakoś mi dzisiaj podpasowało ;D


środa, 27 czerwca 2012

Hermetyczny Świat ♥


Jak wcześniej wspominałam, w sobotę byłam w Uniejowie na koncercie Eneja =D Było zajebiście ^^ Pchałam się jak tylko się da, żeby być na przodzie xD Mam ich autografy *___* Jeszcze występował Piaseczny, ale to już mniej ważne xD Jutro jest bal szóstych klas ♥ Ojj to będzie impreza ;> A w piątek zakończenie. Ja nie chce się rozstawać z moimi debilami ♥ ;'( Ale cóż nic nie zrobie =\ Jedynie mam nadzieje żeby większość nas była w jednej klasie :)






Niewyraźne, ale ważne że są =D












Nagrałam kawałek występu Enej :D Przepraszam za jakość ;p


sobota, 23 czerwca 2012

Trolololololo ^^

Siema ! Co u was bo u mnie zajebiście =D Z ocen jestem zadowolona, humor mam spoko więc wszystko jest git ^^ Mimo, że cieszę się z tego że odchodzę z podstawówki to będę tęskinć za moimi czubami ♥ ;'( Ale dobra, nie będę się rozczulać. Dzisiaj się normalnie jaram jak pochodnia na Jamajce :D Jade do Uniejowa i będzie tam grał Enej *___* ♥ Yeeeeeey ! xD Jutro może dodam jakieś zdjęcia z ich występu ;>








I musiiiiiic do okoliczności =D



                                  

niedziela, 17 czerwca 2012

Dobry przypał nie jest zły ^-^


Ahh ta niedziela zawsze jakieś odpały ^-^ No dzisiaj się spotkałam z moimi kochanymi debilami <3 Jak zwykle jakiś przypał musiał być xD Śpiewałyśmy sobie ... co ja plote darłśmy się na cały regulator <lol2> =D Ale to codzienność przecież nie ma szału bez przypału ;) Jutro do szkoły ;/ Omg -,-  Czemu po niedzieli trzeba od razu iść do szkoły ? =/ Musze jutro się poprawiać z przyrody. masakra =\ A we wtorek nie ide do sql xDDD Huraaaaaa ! =D Idę sb na zakupy. Trzeba w końcu ubrać coś na zakończenie no nie ? ^^



kocham tą piosenkę *__* ♥


                                     













poniedziałek, 11 czerwca 2012

Meczyk *___*

Spoczi dzień, a czemu ? Bo jestem chora i nie byłam w szkole tylko leże sobie w moim kochanym, ciepłym łóżeczku ♥  ^^ No, ale nie było dzisiaj prawie żadnych lekcji więc mało mnie ominęło... szkoda =/ xD Wracając do leniuchowania ;> Miałam dość czasu, żeby obejrzeć parę filmów =D Między innymi: "Dziewczyna Z Ekstraklasy", "Miłość Na Zamówienie", "Beat The Word. Taniec To Moc!" i "Gry Małżeńskie" zajebiste ;) Teraz będzie trochę rozkminy o wczorajszym meczu ^^ A więc Hiszpania - Włochy 1:1 ... niestety =/ Moim zdaniem najlepiej spisał się :
• Iniesta, który za każdym razem pięknie okiwał włochów ♥
• Fabregas, który strzelił gola ♥
• No i jakże można by zapomnieć - Cassilas, który genialnie bronił ♥
Teraz właśnie się rozpocząła kolejny meczyk : Anglia - Francja ;)
Kto waszym zdaniem wygra ? ;>


Dzisiaj jakoś mi się zebrało na reggae, a więc :



                                  

niedziela, 10 czerwca 2012

Familia xDD

Hey ! =)

Jestem Marta i od dziś będę tu pisać relacje z prawie każdego dnia. Tym samym ukaże wam kawałek mojego świata.
                                                                 *
W tym tygodniu odwiedziłam mnie kochana rodzinka z Gdyni. Nic nie może się równać z poczuciem humoru moich braci ciotecznych. W czwartek zrobiliśmy grila, trochę się tam towarzystwo spiło, ale w końcu co to za gril bez %  =P Jeszcze przed piciem, gdy wszyscy byli w pełni poczytalni, graliśmy 6 godzin w piłkę nożną ♥ Zajebiście było ! ^^
W piątek byłam w Manufakturze i kupiłam sobie upragnione buty z Nike ♥ Ale także zaopatrzyłam się w nową bluzę, torbę i bluzke na zakończenie roku ;D I oczywiście wieczorem oglądaliśmy wszyscy mecz =) Kurwa mogło być 2:1, ale i tak gratuluję naszym. No i jeszcze wielki szacun dla Tytonia za wybronienie karnego ;)
                                                                  *
Dzisiaj obudziłam się w okropnym stanie. Głowa to chyba zaraz mi eksploduje. Mimo wszystko trzeba obejrzeć mecz :D Ja obstawiam, że Hiszpania wygra gdzieś tak 2;0, a wy jak myślicie ? =P

A tu nutka, która poprawia nastrój :